Beoordelingen van Pizzeria Sneek Sneek
Recente recensies
Klaas Ruardij
TK
HEERLIJK!!!!
jelmer helmpertieus
Consistente smaak en kwaliteit Betere deegreceptuur Langere fermentatie van deeg Versere ingrediënten Hogere kwaliteit mozzarella Betere tomatensaus Meer vegetarische opties Meer vegan opties Glutenvrije pizza’s Lactosevrije kaas Seizoenspizza’s Lokale ingrediënten gebruiken Unieke signature pizza’s Betere presentatie van pizza’s Krokantere korst Minder vettige pizza’s Snellere ovenprocessen zonder kwaliteitsverlies Grotere keuze in toppings Premium toppings Huisgemaakte dips/sauzen Desserts verbeteren Betere drankselectie Alcoholvrije speciaalbieren Kindermenu’s Gezondere opties Duidelijke allergeneninformatie Consistente portiegrootte Snellere bezorging Warmere pizza’s bij aankomst Betere verpakkingen Duurzamere dozen Tracking van bestellingen Eigen bezorgers i.p.v. platformen Lagere bezorgkosten Betere routeplanning Betrouwbaardere levertijden Speciale deals voor afhalen Handiger pickup-systeem
S
Lekker en goed
Pizzaliefhebber
De pizza was heerlijk alleen jammer dat hij niet echt warm was… zelf nog even in de oven gedaan…
Ron van Santen
Miranda
De pizza's waren minder lekker dan we gewend waren. Er was iets met de saus. Of het was een andere saus die er op zat of er was iets mee gedaan. De pizza Bambino Sneek helemaal. Daar leek geen eens tomatensaus op te zitten. Niet lekker. En de Funghi die ik vaker heb gehad, smaakte ook anders. En niet in de goede zin. Ik hoop niet dat dit de nieuwe receptuur is. De bezorging was eerder dan aangegeven, dat was top, alleen de bezorger zelf was nogal chagerijnig.
Ymie Reen
Let op het gehele adres!!!! Let op de postcode. Straatnamen komen n.l. vaak overeen in dorpen en steden.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
T.D
Graag de volgende keer koude gekoelde drankjes er bij leveren ipv lauw en niet uit de koeling. Verder lekker gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Gurbe van Loltsje
Prima, niet vette pizza's, zoals altijd eigenlijk. Alleen de verkeerde pizza zonder zout. Door alles wat erop zit smaakt t gelukkig nog goed.
Dirk
Lekkah
jannie
Heerlijke pizza en precies op tijd. Dikke prima!!
EP
Ipv asperges zat er helaas ananas op de pizza :-( Kaas leek nog niet helemaal gesmolten. Verder wel goed warm en snel bezorgd!
Suzanne Barry
Heeeeerlijke pizza en friet
Ron
Visser
De pizza was heerlijk. snel bezorgd en warm aangekomen
Suzanne
vriendelijke bezorger
Lorenzo
Top pizzeria
Topkokkie
we hadden en simpele pizza besteld bezorgtijd 30 min ( op zaterdagavond ) erg lekker , goed warm . gewoon TOP gaan we vaker doen ...
Netty
Heerlijk gegeten, portie zijn meer dan voldoende en vriendelijk personeel!
Roman
Bernd Rosenkamp
Eten is prima. Bezorger heel gehaast en had geen geduld. Net aangebeld en meteen daarna ook kloppen. Onnodig.
Kim
Altijd snel, lekker en vriendelijk personeel. Toppie!
Geenen
Heerlijk eten!
Ron
Koning
Pizza’s heerlijk en goed warm
Osinga
Altijd goed. En op tijd.
Geert
Anoniem
Heerlijke warme goed gevulde pizza’s Patat altijd lekker gekruid
Leijen
Goede en lekkere pizza en kapsalon
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wierda
Ron
Lekkere pizza
Mirella
De allerlekkerste spaghetti carbonara!
Klaas
Heerlijke vega lasagna en lekkere pasta carbonara!
Koos
Marije
Heerlijk Binnen 1 week twee x besteld Carbonara Speciaal te lekker!
Wim
Heerlijk gegeten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rob
Peter
Na 2u pas bezorgd zonder enige info tussendoor of excuses na. Vervolgens ook nog hele vette pizza’s. Geen aanrader.
Daan
Celesta
Pizza was weer heerlijk. Goed warm en lekker belegd. Mooi op tijd. Wel erg jammer dat de bezorger de pizza's abrupt in de handen drukte van mijn bezoek (ze stond in de deur afscheid te nemen) die op het punt stond te vertrekken en haar handen al vol had met haar spullen en een hond. Beetje vreemd en onhandig hoe dit verliep. Was prettiger geweest eerst als hij even 2 seconden de tijd had genomen om te informeren voor wie de pizza was, maar had hier blijkbaar teveel haast voor.
Adam
Pizza te zoutig En tijd van bezorging veel te laat. Bel even dat de pizza later komt dan de afgesproken tijd
Ron
De lasagne was niet gaar, en aan de zoute kant.
klant
hier staat hygiëne en kwaliteit op 1. top zaak
Swarts
Eten was heerlijk, voldoende en op tijd bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tevreden klant
Goed eten!!
Martin van klaveren
Fantastische kwaliteit. Heerlijke pizza s en penne Vriendelijke bezorging
Dirk
Rob
Fantastische pizza! Volgens mij is de bezorger direct nadat de pizza uit de oven kwam vol gas gaan bezorgen. Echt nog heet, rijk gevuld, snel bezorgd, vriendelijke bezorger en belangrijkste een heerlijke Calzone Pizza. Online via hun eigen website besteld. Bedankt weer Pizzaria Sneek!
Teebee
Yvonne
Michel
3 heerlijke pizza's, snel bezorgd en gloeiend heet.
Richard van der Wal
Rolinka Olijve
De ingredienten van de pizza santa maria kwamen niet overeen met wat er op de website staat. Naast kip zat er ook ham op, waar mijn dochter heel bewust niet voor had gekozen
Makkie
Tjarda
Wij zijn fan! oa de pizza Carbonara Speciaal is superlekker! Rijkelijk gevuld & heerlijk grote pizza's krijg je hier. De bezorger is erg vriendelijk & gaat zelfs tot Folsgare. Prima prijs ook.
Saskia
heerlijk pizza’s die nog goed warm waren bij thuiskomst
veenstra
top eten en service
Teebee
De kruiden op de frietjes is echt een plus punt
Kooistra
bas
super eten en service
Anneke
Miranda
De pizza's waren heerlijk, maar het gratis drankje zat er niet bij.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Delden
Te zout, teveel kruiden, slappe bodem, pizza’s lijken op elkaar. Geen aanrader.
Ina
Hier nu een paar keer een pizza besteld,en wederom heerlijk, en ruim belegd!!! Helemaal top!!!
Col
Lasagne leek wel tomaten soep, maar was des ondanks wel lekker
K.Bies
Jullie hebben de lekkerste pizza van sneek.
Braad
Top produkt; top bezorging Verpakking prima recyclebaar. Misschien per doos even aangeven welke bestelling er in zit
Joyce
Betaal liever paar euro meer wetende dat ik iig een lekkere pizza krijg, en dat is hier!♡ as usual weer heerlijk gegeten!
Luuk Adema
Echt veel te veel. Heel smaakvol 👍👍👍
Karin
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!!
Hans
Was echt super lekker! Goed gekruid, lekkere kaas, patat was niet slof en lekker gekruid ook. En mooi snel geleverd. Beste kapsalon in tijden.
Lianne
Ronnie
Verkeerd afgeleverd, fout huis nummer. ( stond wel goed op de bon.) En de bezorgen was weer snel vertrokken. Gelukkig hebben die personen alsnog de pizza bezorgd.
Marije
De calzones speciaal miste ham, salami en spek. De hoeveelheid kaas was zeer gering. De smaak was duidelijk niet zoals voorheen. Een treurig geheel voor deze prijs
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Gidion
Michel
De 3 pizza's en de Lasagne, waren gloeiend heet, erg lekker en voor een zaterdagavond erg snel bezorgd.
A K
Xio
Heerlijk eten! Doner is fantastisch!! Had ook een pizza, deze was tijdens het bezorgen scheef gegaan, alle toppings lagen eraf. Helaas deze pizza weggegooid.
Holl
Smakelijke en mooie dunne pizzas.
Marcel
Heerlijke pizza Nette bezorger
K.r
Marjan
Age
Wim
Heerlijk gegeten, smakelijk en goed warm. Bezorging snel en vriendelijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A K
Binnen half uur aan huis met een lekkere pizza.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
I. Boomsma
Was een top pizza 👌
Veluwenkamp
1e keer daar besteld. En zeker weer. Super lekkere pizza's
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ann
K. Suurendonk
Zoals altijd heerlijke pizza's. Keurig op tijd bezorgd
A
Jacob Postma
Paul van de Berg
Alles was zeer smakelijk, goed warm, vriendelijke bezorger. De verwachte bezorgtijd was 20 tot 45 minuten. Na het bestellen was de verwachte bezorgtijd ca 1 uur, dit werd uiteindelijk bijna 1.30 uur helaas.
Rob
Calzone was echt goed gevuld, heerlijk. Tot de volgende keer!
De boer
Koud
Michel
Zaterdagavond dan weet je dat het wat langer duurt. Eten was super warm en erg lekker.
Anneke Yntema
De jong
Heerlijke pizza In lamachun veel groente Bezorging zou een uur duren maar gelukkig duurde t maar een half uur.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
bos
Miranda
Eerste keer besteld bij jullie, pizza's waren erg lekker. De bezorging stond op 18.00 maar de pizza's werden om 17.45 al bezorgd door een vriendelijke meneer.